W razie pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu:

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Telefon

Temat

Treść wiadomości

 

Regulamin

Regulamin Sklepu Internetowego Variapolska.pl
1. Regulamin określa zasady sklepu internetowego zakupów w sklepie variapolska.pl Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w niniejszym regulaminie.
2. Sklep internetowy variapolska.pl prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Internetu. Zamówienia są przyjmowane przez stronę variapolska.pl.
3. Produkty oferowane w sklepie są towarem legalnym w Polsce i nie posiadają wad fizycznych oraz prawnych.
4. Ceny produktów, podane na stronie variapolska.pl, są cenami brutto. Wiążąca dla stron transakcji jest cena, widniejąca przy produkcie, w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
5. Na każdy sprzedany towar wystawiana jest faktura VAT, na życzenie Klienta.
6. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Siódemka lub Poczty Polskiej. Koszty wysyłki do klienta nie podlega dodatkowej opłacie.
7. Płatność może zostać wykonana za pośrednictwem przelewu bankowego, systemu Paypal lub Przelewy24.pl.
8. Przesyłki wysyłane są najpóźniej po 5 dniach od zaksięgowania przedpłaty w wysokości 100% ceny produktu. Sklep variapolska.pl nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane przez firmę kurierską Siódemka lub Poczty Polskiej, wynikające z umów o obsłudze przewozowej.
9. W przypadku, jeżeli towar jest niezgodny z zamówionym, należy złożyć pisemną reklamację, określającą tę niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań. Zamówiony towar należy wysłać na własny koszt poprzez Pocztę Polską lub Firmę Kurierską na adres korespondencyjny, podany na stronie sklepu internetowego. Jeżeli reklamacja jest uzasadniona, klient ma prawo żądać nieodpłatnej wymiany towaru. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.
10. Sklep variapolska.pl ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 7 dni roboczych od momentu otrzymania zgłoszenia niezgodności towaru.
11. Zgłoszenie niezgodności towaru powinno nastąpić do 14 dni od momentu otrzymania zakupionego towaru.
12. W każdym z powyższych przypadków, kiedy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego produktu, koszty dostawy do klienta ponosi sklep internetowy.
13. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) w okresie 14 dni Klient, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sklep variapolska.pl ma obowiązek niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Klient ma obowiązek niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt sklepowi variapolska.pl. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Sklep variapolska.pl dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności,jakiego użył Klient, chyba że Klient wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
14. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują w przypadku, gdy zakupiony towar posiada uszkodzenia mechaniczne pochodzenia zewnętrznego. Klient ma obowiązek przed odebraniem przesyłki, sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody,a następnie skontaktować się niezwłocznie ze sprzedawcą, w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy zdekompletowania przesyłki w transporcie.
15. Informacje, znajdujące się na stronach internetowych sklepu, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie przy pomocy mechanizmów dostępnych na stronie internetowej sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach określonych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.

Ochrona danych osobowych
16. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych. Dane osobowe przekazywane przez klientów sklepu przetwarzane są przez właściciela sklepu. Powierzone mu dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji umowy.
17. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych. Powierzone dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami
określonymi w przepisach obowiązującego prawa.

Reklamacje i zwroty
18. Pytania dotyczące reklamacji lub zwrotu towaru, można kierować pod nr telefonu +48 693 922 193 lub e-mail pod patrick.matussek@variapolska.pl. Pozwoli to na ustalenie właściwej procedury reklamacji.